Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Владимирська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Владимирська Г. О. 
Реклама : навч. посіб / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - К. : Кондор, 2009. - 334 c. - Бібліогр.: с. 330-332. - укp.

Розкрито роль реклами в підприємницькій діяльності, проаналізовано особливості рекламного процесу у міжнародному контексті та в Україні. Висвітлено психологічні аспекти маркетингу, наведено характеристику рекламної кампанії як цілісної покрокової стратегії. Описано сучасні методи впливу на суспільну свідомість. Висвітлено питання організації діяльності рекламного агенства, розглянуто засоби створення іміджу торгової марки й інструменти стимулювання збуту. Визначено сутність основних понять брендінгу, наведено різні підходи щодо створення брендів в Америці, Японії, Україні. Охарактеризовано засоби рекламного інформування, встановлено їх ефективність. Описано творчі методики рекламістів, компоненти фірмового стилю, принципи та прийоми роботи рекламного дизайнера. Визначено основні напрями розвитку сучасної реклами, розкрито особливості її створення для жінок і чоловіків.

Раскрыта роль рекламы в предпринимательской деятельности, проанализированы особенности рекламного процесса в международном контексте и в Украине. Освещены психологические аспекты маркетинга, приведена характеристика рекламной кампании как целостной пошаговой стратегии. Описаны современные методы влияния на общественное сознание. Освещены вопросы организации деятельности рекламного агентства, рассмотрены средства создания имиджа торговой марки и инструменты стимулирования сбыта. Определена сущность основных понятий брендинга, изложены различные подходы к созданию брендов в Америке, Японии, Украине. Охарактеризованы средства рекламного информирования, установлена их эффективность. Описаны творческие методики рекламистов, компоненты фирмового стиля, принципы и приемы работы рекламного дизайнера. Определены основные направления развития современной рекламы, показаны особенности ее создания для женщин и мужчин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73 + Ю959.91-997 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713204 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського